Hjerteforeningen Middelfart

Hvad kan du selv gøre for at holde dig sund.

Jerk Langer

Hvad kan du selv gøre for at holde dig sund.

Jerk W. Langer holder motiverende foredrag uden løftede pegefingre om, hvad vi selv kan gøre for at holde os raske. Bl.a. om motion, spisevaner, kostpyramider, slankekure, kosttilskud, søvn og stress.

Bliv sund og glad både indvendig og udvendig. Se yngre ud. Husk bedre. Slip for smerter. Dæmp allergi. Få styr på hormoner, blodsukker, stofskifte og fordøjelse. Smid overflødige kg. Træn bedre. Sov ordentligt. Find de rigtige kosttilskud. Undgå blodprop, kræft, type 2-diabetes og demens. Lev længere og vær rask, glad og aktiv imens

Middelfart kommune: Hvordan du forbliver rask.

Sundhedsafdelingen deltager løbende i sundhedsfremmende kampagner og projekter, som kan hjælpe dig med at leve sundere.

Hvis du er ramt af alvorlig sygdom

Genoptræning til dig der har været indlagt på sygehus. Sundhedsafdelingen i Middelfart kommune varetager genoptræningen, hvis du har fået en genoptræningsplan med fra sygehuset i forbindelse med indlæggelse eller ambulant undersøgelse. Du vil blive kontaktet af en af kommunens terapeuter, når de har modtaget din genoptræningsplan fra sygehuset.
Et genoptræningsforløb er et samarbejde mellem dig og ergoterapeuten/fysioterapeuten. Vi forventer, at du er engageret og tager medansvar i dit træningsforløb. Genoptræningsforløbet tager udgangspunkt i de mål, der er opsat ved din forundersøgelse. Du vil i dit genoptræningsforløb få lavet et individuelt træningsprogram og det forventes, at du laver hjemmeøvelser sideløbende med genoptræningen.

Efter sygdomsforløb De enkelte foreninger byder ind med oplæg om hvad den enkelte forening kan tilbyde. Motion, træning, kost, foredrag, cafemøder m.m.

Tilmelding: på nedenstående skema for medlemmer
eller via mail: Middelfart@hjerteforeningen

Der er et begrænset antal billetter, som sælges efter først-til-mølle princippet.

Dette arrangement er et fælles arrangement med Diabetesforeningen i Middelfart, Kræftensbekæmpelse i Middelfart, Bedre Psykiatri
landsforeningen for pårørende og Scleroseforeningen Lokalforening Vestfyn Lokalafdeling Middelfart .

er du medlem af en af disse foreninger skal tilmelding ske via denne forening

GRATIS DELTAGELSE FOR ALLE BORGER

Praktiske oplysninger