Motion på Hjertestien

Motion

Motion i naturen giver frisk luft og gode oplevelser. Hvis man kombinerer en rask gåtur på hjertestien med styrkeøvelser undervejs, opnår man en rigtig god effekt på både muskler og kondition. Træning i naturen kræver ikke meget udstyr. Der kan bruges træer og sten undervejs på turen, og man kan lave øvelser sammen to og to.

Målgruppe

Træningen henvender sig til alle aldersgrupper og alle niveauer. Øvelserne tilpasses efter deltagernes fysiske formåen. Alle deltagere får mulighed for at få gode råd og vejledningen under og efter træningen. Alle er velkomne til at deltage, der kræves ingen tilmelding.

Træner

Kurt Nielsen, som er bestyrelsesmedlem i lokalkomitéen og ansvarlig for arrangementer på Hjertestien, vil lede træningen.

Kurt Nielsen har gennemgået et særligt træningskursus til formålet.

Hjertemotion på Hjertestien foregår på Hjertestien ved Middelfart Naturcenter v/ låge nr. 1 hver onsdag kl. 10.00 med start den 24. april 2019

Træningen forsætter indtil 11. september, hvor træningen rykker indendørs igen i Lillebæltshallerne. se særlig side om indendørs motion ( tilmelding )

Hjertemotion på hjertestien

Praktiske oplysninger