Hjertestartkursus GIV LIV

giv liv forside 121112017

Flere skal turde træde til Vi skal redde flere liv i Danmark. Vi skal turde træde til og handle, hvis vi er vidner til et menneske med hjertestop. Derfor skal flere danskere have viden om genoplivning. Hjerteforeningen Middelfart tilbyder 30 minutters gratis introduktion i genoplivning Et 30 minutter GIV LIV kursus klæder dig på til at redde liv, og du får viden om: Hvorfor genoplivning er vigtigt Hvordan du skaber sikkerhed i en akut situation Hvordan du undersøger en bevidstløs person med unormal vejrtrækning Hvorfor det er vigtigt at ringe 1-1-2, hvem du kommer til at tale med og hvilken hjælp du får Hvordan du giver hjertemassage og kunstigt åndedræt Hvordan du bruger en hjertestarter/ AED
De lokale hjertestartinstruktører fra Hjerteforeningen Middelfart, er klar til at give introkursus i hele Middelfart kommune. Er du/I en gruppe på 4 eller 20, kortklub, sportsklub eller naboer, så kontakt os på mail: middelfart@hjerteforeningen.dk

nor